top of page
Попит на послуги для авіаіндустрії спонукав Прогрестех-Україна відкрити понад 100 вакансій

Попит на послуги для авіаіндустрії спонукав Прогрестех-Україна відкрити понад 100 вакансій

9 May 2025

Прогрестех-Україна, що є провайдером сервісів для аерокосмічної галузі, у січні-травні відкрила 92 вакансії на інженерні посади. Як очікується, до кінця 2025 року їхнє число перевищить 100. У переліку вакансій переважають позиції інженерів-технологів, що зумовлено поточним попитом на послуги компанії у сфері технологій авіабудування.


Одним із чинників, що опосередковано генерують додаткові обсяги робіт для технологів, є низка нещодавніх рішень регуляторних органів у галузі цивільної авіації передовсім FAA та EASA. Авіаційні регулятори суттєво підвищили вимоги до контролю якості виробництва повітряних суден і безпеки польотів. Такі зміни змушують лідерів авіаіндустрії модернізувати підходи до організації виробництва, що впливає, зокрема, і на сегмент сервісів з інженерного супроводу технологічних процесів.


Програми авіабудівних підприємств із підвищення безпеки літаків охоплюють, зокрема, такі напрями:


  • Поліпшення культури якості на виробництві

Використання людино-машинних інтерфейсів (HMI), засобів захисту від помилки (poka-yoke) та оновлених стандартних операційних процедур (SOP), що передбачають покрокові, деталізовані дії для мінімізації ризиків помилок на всіх етапах виробництва.


  • Своєчасне виявлення і усунення дефектів

Оптимізація технологічних процесів на базі системного аналізу першопричин помилок (RCA/5Whys/Fishbone). Застосування методів статистичного контролю процесу (SPC), що дають змогу виявити потенційні відхилення, перш ніж вони вплинуть на безпеку або функціональність виробу.


  • Формалізація та спрощення виробничих процесів

Картування технологічних маршрутів (VSM). Уніфікація технічної документації (маршрутних листів, операційних карт) для однотипних процедур. Створення візуалізованих моделей процесів на всіх етапах — від надходження сировини й компонентів до постачання літаків замовникам (SIPOC).


  • Поглиблення цифровізації виробництва

Інтеграція систем управління виробництвом (MES), ресурсами (ERP) і життєвим циклом продукту (PLM) — для створення єдиного контуру, що охоплює бізнес-процеси на вході, виході й у межах великої авіабудівної корпорації.


Хоча чимало завдань із трансформації виробничої діяльності потребує залучення ІТ-фахівців, роль інженерів-технологів є визначальною, особливо на межі між виробництвом і цифровими платформами.


Приміром, у програмах цифровізації виробничих процесів беруть участь не лише інженери з упровадження MES/ERP/PLM, системні інтегратори, розробники ПЗ та фахівці з обробки виробничих даних, а й технологи. Вони активно долучаються, зокрема, до формування цифрових маршрутних листів, забезпечення відстежуваності матеріалів і компонентів, верифікації технологічних операцій та адаптації процесів до нових цифрових стандартів.


Ще один чинник, що стимулює попит на послуги у сфері виробничих технологій, — це посилена увага авіаційної промисловості до застосування композитів. Нові матеріали уможливлюють створення елементів конструкцій із наперед заданими властивостями — міцністю, термічною стабільністю, стійкістю до тиску, корозії тощо. Композити дають змогу зменшити вагу літака, скоротити витрати пального та знизити шкідливі викиди.


Зрештою, обидва тренди розширюють зону відповідальності інженерів-технологів та посилюють їхню роль у модернізації виробничих процесів. Водночас зростає потреба у фахівцях із технологічного підтримання виробництва, спроможних поєднати класичні компетенції із навичками цифрового аналізу, адаптації та моделювання технологічного середовища.

< Previous news
Next news >
bottom of page