
Прогрестех-Україна розширює участь у впровадженні STEM-освіти в базовій середній школі
4 вересня 2025 р.
Прогрестех-Україна розширює участь у розвитку STEM освіти — інтегрованого підходу до навчання, що поєднує природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) і математику (Mathematics). Компанія допоможе закладам базової середньої освіти формувати у школярів сталу зацікавленість у природничо-математичних предметах, залучати учнів до дослідництва і проєктної роботи та заохочувати їх до здобуття інженерного фаху.
Наразі Прогрестех-Україна вже уклала договори з трьома закладами загальної середньої освіти щодо колаборації в упровадженні STEM-уроків у шкільний освітній процес. Перший із договорів, із київським ліцеєм № 153, успішно втілюється від початку минулого навчального року. А з вересня 2025 р. компанія співпрацює у сфері STEM-освіти з Дніпровським ліцеєм № 139 і загальноосвітньою школою № 72 у м. Києві.
Фахівці HR-департаменту Прогрестех-Україна готують і викладають у вільний доступ усі навчальні матеріали, необхідні для проведення STEM-уроків. Серед них — мультимедійні презентації до навчальних модулів та практичні завдання для учнів, рекомендації вчителям і проєкти календарно-тематичних планів.
Навчання здійснюється за двома модельними програмами (для 5–6 і 7–9 класів) міжгалузевого інтегрованого курсу STEM для базової середньої школи.
Взаємодія Прогрестех-Україна із партнерськими освітніми закладами відбувається в координації з розробниками навчальних програм STEM — авторським колективом під орудою Оксани Бутурліної, завідувачки кафедри Дніпровської академії неперервної освіти, що вважається одним з осередків упровадження STEM-освіти в Україні.
Метою впровадження міжгалузевого інтегрованого курсу є рання професійна орієнтація та розвиток уявлень учнів про роль і значення STEM-освіти та STEM-професій в Україні.
Курс STEM має модульну структуру. Його складено з урахуванням вікових особливостей здобувачів освіти і спрямовано на формування й розвиток у школярів STEM-компетентностей, зокрема, наукової освіченості, інженерного мислення, креативності, навичок проєктного менеджменту та ефективної роботи в команді.
Запропонована методика викладання STEM радикально відрізняється від застарілого пост-радянського підходу, що полягав у порізненому вивченні окремих дисциплін та сухому визубрюванні теорії. Натомість інтеграція природничо-математичних предметів і орієнтація на розв’язання практичних завдань — розкривають взаємозв’язки між дисциплінами, спонукають учнів до експериментів і досліджень та навчають застосуванню знань у реальних життєвих сценаріях.